Je (nieuwe) sofa vormt vaak het centrum van je woonkamer. Je kiest hem op basis van de look en zitcomfort maar bovenal is het natuurlijk ook belangrijk dat je er ten volle kan van genieten! Omdat wij weten dat speelse familiemomenten, knuffelen met huisdieren, een gezellige apéro of een relaxt avondje pizza-eten-in-de-zetel ook zeker hoort bij je nieuwe sofa, raden wij steeds de All in House service aan.
Over het morsen van wijn, spaghetti, chocomelk of andere problemen zoals het afbreken van een poot, een naad dat wat loskomt… hoef je je geen zorgen meer te maken! Al deze zaken vallen namelijk onder de 5-jarige all-in garantie waarbij onze vaste partner, Oranje Furniture Services, in geval van bij jouw thuis langskomt om deze problemen aan te pakken!
Nog meer weten over deze service en wat hier allemaal onder valt? Contacteer ons met je vraag of klik even door naar de website van All in House, waar je nog meer informatie terug kan vinden!
Eigenlijk hoef je niet zoveel te doen. Bewaar de aankoopfactuur van je nieuwe sofa en behandel je nieuwe sofa van zodra deze bij je thuis geleverd wordt met de Protexx beschermset. That’s it! Je hoeft de behandeling ook niet te herhalen, de garantie blijft 5 jaar lang geldig.
Hoe behandelen?
De All in House Service start eigenlijk met het behandelen van je sofa met Protexx. Dit is als het ware een onzichtbaar beschermlaagje dat je aanbrengt op je sofa en zorgt ervoor dat bij het morsen er geen vlekken achterblijven.
Onder de vlekkenservice vallen alle vlekken die veroorzaakt zijn door:
Heb je toch een vlek?
Bel dan binnen de drie dagen naar het Service Centre op +31 (0) 88 111 0580. De medewerkers van Oranje Services helpen je graag verder om een passende oplossing aan te bieden. Indien nodig komt een professionele reiniger de vlek kosteloos aan huis behandelen.
Copyright 2021 Astuce, All Right Reserved